ЗАПИШЕТЕ СЕ ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА АКТУАЛНИ НОВИНИ
Община Горна Оряховица подновява акциите за премахване на изоставени автомобили от терени общинска собственост. Излезлите от употреба МПС се премахват след процедура, описана в Наредбата за управление на отпадъците на територията на община Горна Оряховица. С Решение на Общинския съвет от 25.03.2021 г. е извършена промяна в чл. 35 от Наредбата. Според промяната собственикът на МПС, на което не е заверен знака за технически преглед за повече от три месеца от определената му дата за следващ преглед за техническа изправност, в случай че то се намира върху държавна или общинска собственост е длъжен да го предаде на площадка за събиране и съхраняване или в център за разкомплектоване. Ето защо, всички автомобили, за които е изтекъл тримесечния срок след посочената дата за следващ преглед ще получат стикер предписание за премахването им. Собствениците им ще имат 14 дни срок, в който трябва да извършат премахването от общинския терен. В противен случай се пристъпва към издаване на заповед за принудително премахване и след още 14 дни фирмата, с която общината има договор извършва преместването на автомобилите на площадка за разкомплектоване.